Hallo

Under overflaten

Ja, så da var du her. Du forventer kanskje å lese noe som griper deg og vil få deg til å trykke på Følg. Jeg må si at det gir meg litt presentasjonsangst. Dette er siden om meg. Litt bakgrunnsinfo.

Navn: Maja

Alterego: Valerie Jean

Født i: Trondheim 1995

Bor i: Kollektiv, St.Hanshaugen, Oslo.

Har bodd i: Svartsskog (95-1999), Meråker (1999 – 2003), Hamar (2003 – 2014), København (2014), Leixlip/Dublin aka Irland (2014 – 2016) og Oslo (2016 – ?)

Har studert: Nei. Gikk ut av Stange VGS – Musikklinja i 2014, men fikk ikke vitnemålet mitt før høsten 2016. Jeg manglet Fransk muntlig for å kunne få vitnemål.

Jobber som: IT-konsulent. Veldig tilfeldig. Jeg fikk jobb innenfor dette i Irland og da jeg flyttet tilbake til Norge fortsatte jeg med det da det er bedre betalt enn å jobbe i butikk. «Hvor jobber du?» spør alle og det er et av de spørsmålene jeg hater å få. Nei, du kjenner ikke til firmaet og du bryr deg egentlig ikke, så hvorfor spør du?

Favorittbok: Veldig tumblr-originalt, men Perks Of Being A Wallflower av Stephen Chbosky. Grunnen er at jeg gråter hver gang jeg leser den.

Favorittserie: Her burde jeg skrive noe kult og originalt, men jeg elsker klisjer. Sex & The City er min bibel og elsker Keeping Up With The Kardashians.

Kjærlighetsliv: – pause på ubestemt tid- – orker ikke –

Søsken: 4 yngre søsken. To hele. To halve.

Hva jeg gjør i livet: Sitter på rommet mitt. Drar på bar alene. Skriver litt. Leser litt. Synger lite. Blar gjennom instagram. Tenker mye. Reiser en del. Jobber. Ser på Keeping Up With The Kardashians.

Hva  jeg vil med bloggen: Jeg vil bruke min kreativitet som har ligget død så lenge. Jeg vil bruke bloggen til å samle på det jeg skaper og bruke det som en slags minnebok.

Om du skulle ha noe på hjertet så er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg biter som regel ikke.

Om du vil stalke meg på andre sosiale medier, så har jeg spart deg bryet og lagt igjen noen linker her:

Instagram

Goodreads

Youtube

Pinterest

cof

Legg igjen en kommentar

