New year, new me?

Dublin, Irland, Tankespinn

Det er andre januar. Gårsdagen var jeg sengeliggende etter nyttårsfesten jeg var på. So worth it!

Jeg hadde ikke store forhåpninger ettersom nyttårsaften aldri har vært en fin dag for meg. Heldigvis så var festen super og jeg fikk feiret det nye året med mange venner. Jeg følte meg veldig sentimental ettersom jeg flytter tilbake til Norge allerede neste uke. Jeg kommer til å savne Irland så mye og alle de fantastiske menneskene jeg har møtt. Jeg føler likevel at det er riktig for meg å reise nå, jeg kan jo alltid dra tilbake.

Dette året ønsker jeg å fokusere på det enkle. Jeg vil være kreativ, reise litt og tilbringe mer tid med familie. Jeg ønsker å respektere meg selv mer, noe jeg føler jeg ikke gjorde nok i 2015. Selvtilliten må opp og jeg må slutte å være så redd for hva andre tenker om meg.

Jeg vil bruke mer tid på å lese og mindre tid på sosiale medier. Bloggen skal være et unntak fordi jeg føler dette gir meg en mulighet til å dokumentere og være kreativ. Jeg håper jeg vil klare å skrive om ting jeg bryr meg om uten å sensurere for mye.

2016 vil bli veldig nytt for meg og det er skummelt. Jeg flytter og starter på nytt. Jeg håper at livet vil ordne seg ganske raskt og at 2016 vil bli et fint år for meg.


XxMaja

Legg igjen en kommentar

