Secret – 10/02/2016

Snapshot_20160210_2

Jeg har behov for frisk luft. – Og kanskje noen brett med antidepressiva.

Jeg har bare 20 dager igjen i Dublin, og jeg klarer virkelig ikke nyte det.

Idag så jeg en løs hund da jeg gikk til bussen, klokken 05:40. Den hadde halsbånd og virket ikke farlig, men jeg gikk. Jeg sa til hunden at den måtte gå hjem, også gikk jeg. Den ble sikkert påkjørt. Jeg kommer til å ha dårlig samvittighet for dette hele livet. Hvorfor er folk så dumme og slipper hunden sin løs i byen?

XxMaja

Legg igjen en kommentar

