Parc Güell – Barcelona (November 2015)

Reise

IMG_4395IMG_4452IMG_4406IMG_4407IMG_4408IMG_4412IMG_4450IMG_4447IMG_4467IMG_4425

Dere aner ikke hvor vanskelig det var å ta bilde av den jævla firfisla uten at en selfie-stick var i veien.

Ellers synes jeg at parken var veldig fin. Jeg tok bybussen helt opp til inngangen så det var veldig praktisk. Selve området er veldig stort og du trenger kun billett til selve parken. Jeg hadde ikke bestilt billett på forhånd, men ettersom jeg reiste i sesongen så var det ikke noe problem med å komme inn. Standard pris er 7 Euro. Det er et veldig varmt det å være når sola skinner så ta med vannflaske. Det er mulighet for å fylle på vann ved inngangen til parken, men det er mange selgere på området som du kan kjøpe vann av. Spis mat før du kommer dit, da slike turistområder er dyre.

Jeg kjenner det kribler i reisemagen av å se på disse bildene. Neste uke flytter jeg tilbake til Norge etter å ha vært i Dublin siden slutten av 2014. Allerede 2.Mars reiser jeg til Paris for en laaang helg også er det nye eventyr i enten Trondheim eller Oslo. Jeg gleder meg!

XxMaja

Legg igjen en kommentar

