Leaving

Dublin, Irland, Tankespinn

 

Å dra fra Norge var enkelt fordi jeg ikke hadde noe som betydde noe for meg lenger. Jeg hadde nådd bunnen.

I går dro jeg fra den grønne øyen og kaoset som er Dublin. Mitt hjem siden November 2014. Det har vært så fint og bra for meg, men det funket bare ikke lenger. Det er en tomhet i magen min, selv om hjertet mitt er lettet. Jeg reiste fra venner og frihet, men jeg hadde behov for pusterom. Det er på tide at jeg tenker mer på fremtiden min. Hva vil jeg? Vet da faen…

Min plan: Skaffe en jobb. Være med vennene mine her som har «stucked with me». Puste. Låse meg inne og skrive. Drikke mindre. Slutte å røyke. Finne ut hvordan jeg skal lære med fransk og stå på privatisteksamen. Være med familie.

Nå er jeg på vei til Paris for en langhelg. Så lenge varte det Norge.

XxMaja

Legg igjen en kommentar

