Moulin Rouge + Veggie Burger i Paris (Mars – 2016)

Flyttet fra Irland i går. En natt i Norge, også bar det videre. Jeg hoppet på flyet fra Oslo til Paris rundt 8-tiden og hadde ingen anelse hva jeg skulle bedrive tiden min med, mens jeg ventet på at Christina ble ferdig på skolen. Hun studerer her i en periode.

Jeg tenkte jeg kanskje skulle dra på museum, men jeg var uten wifi og gikk meg bort. Etter 2 timer klarte jeg å finne Moulin Rouge og jeg tenkte NÅ er jeg i Paris. Jeg satte meg på det første og beste spisestedet jeg fant, som ikke var Startbucks, og ble positivt overrasket.

 Rouge Bis – Veggie Burger

Det er ikke ofte jeg får en burger som ikke smaker fryser, men denne var god! Jeg prøver så godt jeg kan å forstå de franske menyene, men ender opp med å kaste inn håndkleet og spørre om en meny på engelsk.

 

XxMaja

Legg igjen en kommentar

