The National Botanic Gardens – Dublin

Etter en tung fredag og lørdags morgen, nest siste helgen i Ireland, bestemte jeg meg for å besøke the National Botanic Gardens på nordsiden av Dublin. Jeg vet meg meg selv at humøret mitt som oftest blir bedre om jeg er omringet av planter og grønt. Dette var første gangen jeg besøkte botanisk hage i Dublin, mulig grunnen er at jeg holder litt avstand til nordsiden. For en fjott jeg høres ut som..

IMG_5815IMG_5856IMG_5860IMG_5842IMG_5816IMG_5852IMG_5847

Ved siden av Botanisk Hage er det en stor gravplass og der gikk jeg og tenkte på livet. Jeg så på alle de eldgamle gravene og hvordan de ikke ble stelt med av noen. Mange av steinene var skeive og ødelagte. Jeg bestemte meg da for at når jeg dør skal jeg ikke ha noen gravplass.

IMG_5821IMG_5828

Ta organene mine og brenn meg, kast asken min i do og lag en film om livet mitt. Takk.

XxMaja

Legg igjen en kommentar

