17.04.2016 – svart og hvit

I Mars flyttet jeg til Oslo og startet i ny jobb. Jeg synes tiden går alt for fort og at jeg ikke bruker den slik jeg burde.

Savner å være 15 og full av motivasjon og fant inspirasjon i alt. Savner å være 17 og klare å lese ut flere bøker i uken. Jeg blir så jævlig sliten av alt og har egentlig ikke noe å klage over. Må tvinge megselv til å bli litt mer kreativ. Det er så mye som må ut. Det er på tide å skrike. Det er på tide å leve ut.   

Stay tuned!
XxMaja

Legg igjen en kommentar

