Kjære Juni

Tankespinn

Kjære Juni,

Du har så mye å by på. Sol, varme, glade nordmenn og bikiniskille. Jeg har planer for deg og jeg håper bare at du møter meg med åpne armer. I fjor var jeg i Irland og det var egentlig ganske fint, men det regnet mye og jeg savnet norsk sommer. Året før det (2014) hadde jeg akkurat gått ut av VGS. Jeg var vill og ville bare vekk. Årene før dette har jeg egentlig bare fortrengt fordi de gikk bare i fucka døgnrytme og mye grining.

Neste uke reiser jeg med jobben til København og jeg skal bli igjen noen ekstra dager. Ruth, Tanja og jeg skal på jentetur til favoritt byen min.Carlsberg – min store kjærlighet, Nyhavn, Kristiania og solkinn, sammen med fantastiske jenter. Det er nesten for godt til å være sant.

Jeg flyttet jo til København sommeren for to år siden og det blir fint å faktisk kunne oppleve byen igjen. Jeg hadde ingen venner når jeg bodde der, og brukte all min energi på en fyr jeg forelska meg i. Jeg møtte han via Tinder. Det endte ikke så bra. 🙂

Juni, det som bekymrer meg litt er at jeg kanskje ikke kommer til å nyte deg utenom de reisene jeg har planlagt. Jeg har en tendens til å sperre meg inne når det er fint vær og det er ganske trist. Jeg vil jo ikke det. Kanskje det er du som må tvinge meg ut av huset og inn på et utested, alene. Er det egentlig akseptabelt, i Oslo? Jeg skal fortelle deg om det, om jeg våger meg ut.

Juni, om 29 dager har jeg bursdag og som i fjor så reiser jeg bort. Jeg ler det bort når folk spør om jeg skal feire bursdagen min. Jeg hater bursdagen min. Jeg har aldri hatt en fin bursdag og jeg orker ikke bruke energi på å glede meg når jeg vet at ingen kommer til å prøve å gjøre den spesiell. Jeg reiser til Sverige for å se min kjære Johanna igjen etter 2 år og vi skal feire livet på Bråvalla festivalen. Jeg håper jeg finner en sommerflørt. Krav: Ikke vær svensk..

Nå er det på tide at Junibarnet finner sengen. Det er fryktelig varmt denne onsdagskvelden, men det tilhører sommeren.. God natt, Juni.

XxMaja

Legg igjen en kommentar

