Januar – Hva skjedde?

Nyttårsfeiring og prosecco på Kiellands Plass med Sarah og hennes venner. Jeg tar det aldri for gitt at jeg får feire denne dagen med noen. Takk!

Jeg leste All The Bright Places, og er fremdeles ikke ferdig. Har jeg vokst fra YA*-bøker?

Jeg dro på bar alene for første gang. Dette gjorde jeg 3 ganger i løpet av Januar.

Jeg hadde lillebror på overnatting for første gang. Vi var på teknisk museum og lekte i parken. Det var veldig stas for både liten og stor. Det er godt å høre at noen synes jeg er kul.

Jeg klarte å ta meg noen sykedager før jeg traff veggen. Hva bruker man da dagen på? Jo, planter og en god venn. Ruth og jeg var i Palmehuset. Det var fint.

Jeg dro til vakre Praha med jobben. Det var ikke nok tid i hele verden til å utforske alt. Men det er bestemt. Jeg må tilbake. Det var en lærerik helg med full timeplan og alt for mye alkohol.

——–

Jeg skal prøve å ha en oppsummering for hver måned. Det er fint å ha noe positivt å se tilbake på. Bloggen kan veldig lett bli et negativt sted og det ønsker jeg ikke. Jeg vil bruke bloggen til noe som inspirerer meg. Det skal være som en offentlig minnebok som ikke er like glossy som min instagram.

*Young Adult

Legg igjen en kommentar

