Ro

Under overflaten

Det tok meg 3 dager å rydde rommet.

Idag skal jeg selge det stygge skrivebordet som nesten fikk meg til å grine i går fordi det var så stygt. 100 kr på Finn. Bye bye!

Mens jeg ryddet fant jeg treningsarbåndet mitt fra Fresh som jeg kjøpte sist uke. Det er kun brukt en gang. Jeg var overbevist om at noen hadde tatt det, men der lå det, under senga mi. Hvorfor må jeg alltid være så dramatisk?

Mitt rosarødeorangegule sengetøy er byttet ut med mitt hvite, og livet kjennes lettere.

Jeg trenger mer plass og prøver å kvitte meg med alt jeg ikke trenger. Vil egentlig selge senga og kjøpe en billig sovesofa, men det er digg med stor seng. Det får vente.

Nå skal jeg spise opp frokosten, drikke te og lese litt mer i Kjærlighetshistorie eller Utenom og Hjem eller Et epos av Gine Cornelia Pedersen. Etterpå skal jeg trene fordi det skal være godt for sjela. Deretter selge skrivebordet og en ubrukt concealer. Etter det har jeg ikke noen planer. Burde kanskje lese fransk eller sove. Helgene er så tomme.

Legg igjen en kommentar

