Februar – Hva skjedde?

Måned for År

Forventningene ble skrevet 1.Februar.

Forventning:Jeg har meldt meg på treningssenter. Målet mitt er å trene to ganger i uka. Selv om det er tungt å gå ut av huset og menneskene der skremmer meg, så vil kroppen min, psyken min og fremtidige Maja, takke meg.
Hvordan gikk det?: Jeg har vært innom 3 ganger. Jeg blir så sliten. Bare det å komme seg inn døra på Fresh er en treningsøkt i seg selv. Alle løpejentene og muskelgutta gjør det ikke akkurat bedre. Har til nå bare turt å bruke mølla og elipsemaskinen.

cof

Etter en av øktene fortjente jeg øl. Her på The Kasbah på Kiellandsplass sammen med roomie og hennes venninner. The Kasbah har drikke, falafel, brettspill og bøker. Alt jeg trenger for å leve!

mde

Jeg kjøpte vin for å feire singellivet (Valentines). Kvittet meg med skrivebordet mitt og la ut noen ting for salg på nettet. Veldig inspirert av minimalisme akkurat nå. Spilte litt på gitaren min. Ble sur fordi jeg ikke får til. Endte med å drikke mer vin. Brukte mye caps i Februar.

Forventning: Jeg skal en tur innom spøkelsesbyen (Hamar) og se Veronica Maggio spille på kulturhuset. Jeg håper på god stemning og forhåpentligvis får jeg sett noen snille fjes.

Hvordan gikk det?: Veronica var fantastisk som alltid og jeg fikk spist pizza med den ene søstra mi (birthdaykidddd). Ellers var turen veldig kjip. Følte meg glemt, liten og alene. Hamar gir meg alltid vonde følelser og jeg burde bare slutte å dra dit. Hver gang jeg er der sier jeg at det er den siste. Jeg har også innsett hvilke mennesker jeg skal kutte ut fra livet mitt. Ingen flere sjanser. Bye bye.

Forventning: Legetime: Jeg må ta kontroll over timen. Jeg hater når legen haster meg ut etter 15 min og sier at løsningen for mine problemer vil bli løst av trening og D-vitamin. De har tidspress, det vet jeg, men jeg betaler for å bli sett og hørt. Skal også ta celleprøve igjen..

Hvorden gikk det? Fikk tatt celleprøve og de viste at det fremdeles er forandringer. Må ta ny test om 6 måneder. Måtte komme tilbake etter 2 uker for å ta den praten om psyken, ettersom vi ikke fikk nok tid første runde. Gikk derfra og følte meg mye verre. Men ja, som legen sa, det er bare en periode og det blir bedre snart :))) Så da får vi bare vente i spenning :))

cof

Denne boken fikk meg til å le høyt. Lysglimt.

cofcof

Jeg dro til Trondheim for å feire dobbelbursdag (Morfar 70 år + Søster 17 år). Det var en fin tur.

Forventninger generelt: Ellers vil jeg bevege meg mot sola og ha riktig fokus. Ta vare på kroppen min, åpne meg opp, sminke meg, kle meg opp, lese, skrive, oppdate, synge, spille, leve, planlegge….
Hvordan gikk det?: Jeg børstet håret for første gang på over en uke idag. Har enda ikke vasket rommet, som jeg har mast om i 3 uker. Noen fine ting har skjedd, men jeg klarer ikke å fokusere på det.

Det har vært veldig mye i det siste og jeg trenger egentlig å få slappet av. Med fulltidsjobb er ikke dette helt mulig. Jeg kunne ønske at jeg orket å skrive, lese og gjøre mer. La oss håpe Mars gir lysere tider.

2 kommentarer om “Februar – Hva skjedde?

  1. Jeg liker denne bloggen jeg, så mye at nå har jeg scrollet meg gjennom den de siste ti minuttene i stede for å skrive kritisk analyse til skolen. Det var vel ikke mye til kompliment egentlig, haha, men poenget var: jeg liker den! Kommer nok tilbake en dag jeg ikke har analyser å skrive også.

    Liker

Legg igjen en kommentar

