27.Mars 2017

Måned for År

3 siste på instagram

Og tanker: Det nærmer seg månedslutt. Det er varmt i lufta. Jeg har sagt opp jobben. 3 månder til sommerferie. Og etter det? Vet ikke. Det er mange tanker i hodet mitt. Hva jeg vil, og om jeg egentlig vil det? Hvor mye energi skal jeg legge i forholdene rundt meg. Ingenting er evig. Jeg prøver å ta meg tid til å puste, men ikke for mye, da er det prokrastinering. Det er vanskelig å vite hva man burde gjøre, når alt som regel ordner seg til slutt. Jeg vet ikke. 

9 kommentarer om “27.Mars 2017

  1. Ingenting er evig, og det er egentlig en litt skremmende tanke. Balansen mellom å bruke tid og ikke bruk tid. Utsette og oppfylle. Prokastinering eller alt for høyt tempo. Det er ikke alltid så lett å vite hva man vil bruke tiden på. Hva man bør, hva som er riktig. Men du får meg til å tenke med innlegget ditt. Og tanker har man alltid tid til 🙂

    Lytt til hjertet ditt, jeg tror det vil vise deg veien videre. Vi har så lett for å hele tiden lete etter en logisk forklaring, noe fornuftig og viktig å gjøre – nettopp fordi vi lar hjernen ta mange av avgjørelsene. Igjen handler det om balanse. Lytte til følelsene eller fornuften.

    Ønsker deg en god kveld videre!

    Likt av 1 person

    1. Man får kanskje en litt pesimistisk og praktisk tankegang av det. Tanker er gull verdt! Jeg er glad innlegget mitt fikk deg til å tenke. Jeg tror og håper at jeg finner veien min til slutt. God kveld!

      Likt av 1 person

  2. Som Caroline seie; du skrive så fint, eg like det! Og finfine bilder fra instagram!

    // Ja, veldig rart, hehe. Kanskje det e fordi du e oppvokst her og eg e innflytter? 😉

    Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

