Lukas Graham 30.03.2017

Fy søren!

Det er noe med konserter i mindre lokaler. Det var så god stemning i salen og alle sang med. Jeg danset til svetten trillet og sang til stemmen ble hes. Det er sånne konsertopplevelser jeg lever for.

Jeg så Lukas Graham for første gang i fjor sommer på Bråvalla Festivalen, og der ble jeg frelst. Denne konserten var ingen skuffelse. Jeg blir så stolt når jeg ser de sammen på scenen. Danske gutter, hvor noen er oppvokst sammen, som har the time of their lives. De er Grammy-nominert og reiser verden rundt med låter som treffer.

Om du ikke har hørt så mye på Lukas Graham annet enn 7 Years og Mama Said så kan du sjekke ut mine favoritter:

  • Drunk In The Morning
  • Better Than Yourself
  • Strip No More
  • You’re Not There
  • Nice Guy
  • Take the World By Storm
  • Don’t You Worry ‘Bout Me
3 tanker på “Lukas Graham 30.03.2017

  1. Tilbaketråkk: Mars, hva skjedde? | Valerie Jean

Legg igjen en kommentar

