Mars, hva skjedde?

Måned for År

Skiftende vær.

Besøkte Astrup Fearnley museet for første gang.

Himmelbilde fra soverommet.

Markerte kvinnedagen.

Hadde photoshoot en lørdagskveld, mens jeg ventet på noen som aldri kom. I april skal jeg fortsette å luke litt i hagen (les: vennelista). I ain’t got time to waste!

Var på Poesikveld og møtte nye fine mennesker. Skrev litt om Poesi på Verdens Poesidag.

Var på Oslo Camping (bar med minigolf) med en håndfull venner. Jeg kom på sisteplass. Det var gøy og jeg likte konseptet, men jeg drar nok ikke tilbake med det første. Jeg tolererer ikke mansplaining og akkurat der var den en god del bedrevitende menn. Bare la oss spille!

Leverte oppsigelse på jobb og leilighet. Starter helt på ny i Juli. Unnet meg øl og pizza på Youngstorget.

Hadde en solskinnsdag med grilling og søskenkos i Son. Gikk uten jakke og fikk en god dose D-vitamin.

Lukas Graham på Sentum Scene.

Møtte på årets første hestehov. Lykke!!!
April. Jeg er klar for deg.

2 thoughts on “Mars, hva skjedde?

Legg igjen en kommentar

