murakami by murakami

Astrup Fearnley museet. Inngang for voksen er 120 kr, men om du er under 25 år så kan du kjøpe ett års medlemsskap for 150 kr. Da kan du besøke museet så mye du vil.

Jeg liker veldig godt å gå på kunstmuseum. Vandre rundt i sitt eget tempo, studere kunst og andre besøkende. Problemet med museum i Oslo er at det er så dyrt å besøke de. Noen har heldigvis gratis inngang på Torsdager, men for min del blir det knapt med tid etter jobb. Astrup Fearnley har et veldig godt tilbud for unge og det setter jeg stor pris på. Selv om jeg muligens ikke bor i Oslo til høsten kjøpte jeg likevel årskort. Det er mye mer gunstig for meg som er ung, men ikke student. Penger spart og støtte til kulturlivet er gitt.

Har du sett utstillingen til Murakami?

Én tanke på “murakami by murakami

  1. Tilbaketråkk: Mars, hva skjedde? | Valerie Jean

Legg igjen en kommentar

