5.April 2017 – Rommet 

Rommet

St.Hanshaugen, Oslo

I snart 22 år har jeg bodd på soverommet. Det er der jeg er trygg og kan drive med mitt. Men jeg vil jo ikke fortsette sånn. Jeg vil ut av rommet. Ut. Egentlig er jeg litt i mot det å kjøpe hus fordi «alle gjør det», men mest er det fordi jeg er rastløs. (Og ikke har noen pappa-bank.)

Jeg har flyttet 5 ganger på 3 år. 4 ulike byer. 3 land. Og til høsten flytter jeg igjen. Til ukjent sted.

Likevel, det hadde vært deilig med noe som bare er mitt. Mine ting. Mine minner. Mine vegger og mitt tak som jeg kan male akkurat sånn jeg vil. Så jeg får prøve å spare. Spare for å få privatliv. Sykt!

Jeg vil starte å dokumentere rommene mine. Det er jo litt gøy å se tilbake på og det sier mye om hvem man var som person da bildet ble tatt.

Legg igjen en kommentar

