Nothing beats a book and a hot drink.

litteratur, Oslo

Shopping er vel noe av det siste man skal gjøre når man er en smule nedfor, men jeg synes det skal finnes unntak for bøker og cafébesøk. Idag kjøpte jeg denne fine utgaven av Emma (Jane Austen). Den er en av bøkene fra Word Cloud Classics serien. De er så lattelig fine og jeg vil samle på alle sammen.
Jeg har faktisk ikke lest noe av Austen før, så jeg gleder meg. Da jeg var 13 år prøvde jeg meg på Stolthet og Fordom, men jeg kom ikke lengere enn 15 sider. Jeg satte meg ned på en kafé som heter Dagny’s for å lese litt. De ligger i Ullevålsveien og har flere veg-alternativ. De sa de skulle få inn mer vegansk ettervært. Tenker vi nytt stamsted? Ja, det gjør vi!

2 thoughts on “Nothing beats a book and a hot drink.

  1. Bokshoppingterapi ❤ Gjorde akkurat det samme idag; gikk inn på bokhandlern og bare plukka med meg akkurat det jeg følte for (innen grenser, selvsagt). Noen ganger er det en himla fin måte å føle seg i det minste pittelitt bedre.

    Jeg har lest tre av Austen sine bøker og er ikke noe videre fan. Har hørt mye bra om Emma og Northanger Abbey, som er de to jeg enda ikke har lest, though! 🙂

    Lik

    1. Hvilken bok kjøpte du? Bare det å ha masse bøker rundt seg er terapi i segselv (med mindre man har for mye på leselista). Har hørt mye bra om Emma og at det skal være et fint sted å starte. Om jeg ikke liker den så kan jeg i alle fall skryte på meg at jeg har lest Austen.

      Lik

Legg igjen en kommentar

