April, Hva skjedde?

Måned for År

Påskeferie skjedde!

sdrGlypoteket, mitt favorittmuseum.IMG_20170413_115829_024

København: I år tok jeg hele påsken fri. Jeg tok bussen i 8 timer fra Oslo til København, og tilbake. Jeg har lært leksa og gjør ikke dette igjen. Savnet jeg bærer til København ble dessverre ikke lettere å bære på etter denne turen. Jeg tror, om jeg ikke skulle komme inn på studier i Oslo, så flytter jeg kanskje til København. Jeg vet ikke. Jeg flyter.

sdr

Lillesøs kom på besøk da jeg kom hjem fra Danmark. Jeg tok henne med til Ekebergsparken slik at hun kunne ta skrytebilder med utsikt.

cofcof

Velkommen til bygda! Jeg rakk også en tur til Hamar i påsken. Det var gøy i to sekunder, så vill jeg tilbake til Oslo igjen. Alltid. Skrev liten by.

dav

En søndag i April kom jeg meg også inn i skogen. Jeg tok t-banen til Vettakollen og gikk en tur på stien.

cof

Ellers har jeg også skrevet mye dagbok for å huske på alt det underlige og irriterende som skjer med meg. April har vært litt uklar for min del, men jeg tror mye vil løse seg mot sommeren. Jeg gleder meg til alt som skjer i Mai og jeg må prøve å nyte livet fremover. Hvem vet? Det kan hende tiden min i Oslo er knapp, så jeg burde komme meg ut i vårlufta og leve.

Gjorde dere noe gøy i April?

 

Legg igjen en kommentar

