Ett år senere – I samme kjole

Selv om hun hadde lovet å kun handle brukt, og hun visste at hun måtte leve på budsjett, så kunne hun ikke dy seg. Det var skjebnen!

fullsizeoutput_95e

For ett år siden prøvde jeg en kjole på Indiska. Skamløs som jeg er så tok jeg bilde i prøverommet og postet på instagram, uten å kjøpe kjolen.

IMG_20170427_171007_577

Så da jeg igjen var innom Indiska og så kjolen på ny, stoppet alt. Den hadde ventet på meg. I ett år! Nei, men virkelig. Kjolen og jeg hører sammen. Jeg lover dere.

Dette ble vel litt dramatisk, men er det ikke gøy å se forskjellen? Samme prøverom. Samme kjole. Ett års forskjell. Jeg har i alle fall fått en telefon-upgrade (jeg har brukt iPod som smartphone siden 2012. No more!) og håret er litt lenger.

Link til kjolen finner dere her.

Følg meg på Instagram her.

Legg igjen en kommentar

