17.Mai 2017

De to siste årene har jeg feiret 17.Mai i utlandet. Jeg har gått i tog, pyntet meg og spist god mat. I fjor drakk jeg vin hos den norske ambassadøren i Dublin (det er detta skattepenga dine går til), og det var virkelig noe for seg selv. Men i år ble det feiring i Norge.

ohvaleriejean - 17.mai
17.Mai er vi så glad i!

Oslo er vel byen man burde være i på 17.Mai, men jeg hadde ingen planer, så da ble det en tur til Hamar. Jeg nekter faktisk å sitte alene på nasjonaldagen.

ovaleriejean - 17-mai

ohvaleriejean - 17.mai

Selv om bunaden ikke passet og formen var redusert, så hadde jeg en fin feiring. Jeg spiste raw-cake fra Funky Fresh Foods, så på barnetoget og russetoget, og sang feil ord til nasjonalsangen. Hurra!

ohvaleriejean - 17.mai

Notat til neste år: 

1) Bunaden må sys ut.

2) Ikke dra ut natt til 17. Du blir sliten.

3) Legg planer i god tid. Inviter til fest.

Legg igjen en kommentar

