Bråvalla 2016

Processed with VSCO with c1 preset

highasakite

Processed with VSCO with f2 preset

zara larsson

IMG_8551

pink surprise!

Processed with VSCO with f2 preset

the 1975

Photos Library

hinds

Processed with VSCO with c1 preset

tilfeldige mennesker

IMG_8658

sommerkveld i paradis

IMG_8659

veronica maggio

IMG_8693

bobler av glede

Nå nærmer det seg festivaltid!

I fjor var jeg på min første festival, nemlig Bråvalla i Sverige. Denne sommeren gleder jeg meg til å sette livet på pause og ta til meg alle nye opplevelser. I fjor var jeg ganske uptight på festival, men nå kjenner jeg meg mer moden for opplevelsen. Nå sier jeg ikke at jeg var umoden i fjor, men jeg var kanskje lit… Kjedelig?

Om to uker starter sommerferien min, og da er jeg fri fra alt jeg kjenner. Første sommerstopp er i mitt kjære Danmark, for jeg skal nemlig på Roskilde. Jippi!

Skal du på noen festival i sommer?

Legg igjen en kommentar

