en og en halv uke

en og en halv uke igjen i oslo. for denne gang. jeg kommer vel tilbake. håper jeg.

davcof

det har vel ikke gått opp for meg at et kapittel i livet mitt snart er over. jobb og kollektiv på st.hanshaugen. livet blir ikke det samme. det er rart. og godt. tingene mine ligger strødd ut over hele gulvet. det er kaos. jeg prøver å ikke stresse med det, men det er vanskelig når jeg har en 140-seng som jeg få solgt innen en uke. hvordan har jeg endt opp med så mange ting? flytting var så mye enklere da jeg bodde i utlandet. da måtte jeg få plass til alt i to kofferter. jeg prøver å kaste, selge og gi bort. men jeg føler at det bare hoper seg opp.

akkurat nå kjenner jeg på ønsket om et fast sted å bo. i alle fall over noen år.

Legg igjen en kommentar

