Min første tur til London i 2014

Sommeren 2014 dro jeg og venninnen min Christina på vår første utenlandstur uten voksne Det var så stas! Jeg hadde med meg mammas digitalkamera som etterlot seg sånne stygge datomerker (som til og med viste feil dato). Dette var min første tur til London/England og jeg husker at jeg tok bilder av ALT. 

028

032

a look!

033039

042

Søt butikk i Notting Hill

043049036

058059

023

020

spot the tourist in the reflection

021022

Vi gikk i sirkel første dagen og måtte ta en pause på Starbucks (BOMBE!) for å skaffe wifi. Første gang i storby og jeg rotet oss bort. Bra Maja! Vi var på Primark i flere timer og jeg kjøpte så mye klær. Jeg har vært i London i ettertid også, og jeg tror faktisk ikke jeg kan gå lei av den byen. Det er jo bare overflaten jeg har rukket å sjekke ut. Det gjemmer seg jo så mye fint under alle turistattraksjonene.

SaveSave

2 tanker på “Min første tur til London i 2014

Legg igjen en kommentar

