Mai – Hva skjedde?

IMG_20170516_184844_558
Waldemar Thranes Gate

Husker dere hvor fin Mai var? Det er det jeg liker med disse innleggene. Jeg blir påminnet alt det fine som faktisk skjedde, i stedet for å huske hver måned som noe som bare gikk forbi. I Mai blomstret trærne og det var faktisk varmt en periode, og det snødde vel også..

IMG_20170516_184523_597
Blomster utenfor slottet i anledning feiring av Kongen og Dronningens bursdag.

IMG_20170517_102742_553

17.Mai kom og jeg var bakfull på frokosten. Natt til 17.Mai er nok forebeholdt russen.. Nasjonaldagen ble feiret på Hamar fordi jeg ikke orket tanken på folkemengden i Oslo, og jeg hadde ingen å feire med der. Ærlig sak! Hadde en fin feiring med rawcake fra Funky Fresh Foods, gode venner og russetog.

cof
Fin søster i toget.
cof
Fine Christina i bunad.
dav
Sol på kroppen. En god bok. Iskaffe. Parklivet.
IMG_20170525_125635_150
En tur i botanisk hage.
Screen Shot 2017-07-02 at 14.37.37
Fest hos meg!

Jeg hadde fest hele to ganger i Mai. Jeg innså at jeg må tørre å ta mer plass, og faktisk utnytte balkongen og bakgården vår.

IMG_20170526_152817_866
Oslovelo.

Tok med min svenske venninne på tur rundt i Oslo. Oslovelo er en av mine favorittkaféer. Vi besøkte skam-skolen og tok båten til Nesodden.

Har dere noen minner fra Mai?

Legg igjen en kommentar

