Update: Fra Stockholm til Bangkok.

Update

02.07.2017 – Stockholm – 14:00 

Akkurat nå sitter jeg på Arlanda flyplass i Stockholm og venter på flyet til Bangkok. Flyet er forsinket med noen timer, men det går helt fint. Jeg har all tid i verden. Det er ganske mye som har skjedd siden sist og det er ikke før nå jeg har tatt tid til å fortelle om det. Jeg vet nesten ikke hvor Mai og Juni ble av. Tiden jeg ikke har brukt på jobb har jeg brukt på å stresse. Men vet dere hva? Er det noe som ikke hjelper så er det å stresse. Jeg føler jeg har blitt mye bedre på å roe ned den siste tiden. Alt ordner seg til slutt. Livet er bra.

03.07.2017 – Bangkok – 20:00

Jeg overlevde flyturen til tross for at jeg har hatt influensa, og fremdeles er litt kjørt etter Roskilde. Nesespray og halspastiller i håndbagasjen er lurt. Jeg satt ved siden av en supersøt dame som prøvde å gi meg godteri og kanelbolle. Jeg takket nei på grunn av at jeg spiser vegansk. Etter noen timer søvn på hostellet dro jeg ut for å spise. Vegetarisk Pad Thai. Det jeg burde ha spurt om før jeg bestilte var om det inneholdt egg. For det gjorde det. Så etter 6 måneder med plantebasert mat, har jeg spist egg. Føler meg råtten, men sånt skjer.  Jeg var jo egentlig forberedt på at dette kom til å skje på turen, og jeg vil ikke plage meg selv for mye med det. Ei heller vil jeg sende tilbake mat fordi jeg ikke har spurt på forhånd om retten er vegansk. I kveld tar jeg det rolig. Endelig har jeg tid til å gjøre hva jeg vil. I kveld skal jeg skrive litt og planlegge de neste dagene.

Har noen av dere vært i Bangkok før? Jeg skal være her i 3 dager og tar gjerne i mot tips.

Legg igjen en kommentar

