Jeg lever!

Husker dere meg?

Jeg kalkulerte grådig feil på hvor mye fritid jeg skulle ha på denne reisen. Blogging har kommet sist i rekken av prioriteringer og jeg har hatt lite tid alene. Instagram har jeg klart å oppdatere flittig, så de som følger meg der vet at jeg lever i beste velgående.

Akkurat nå befinner jeg meg i Chiang Mai, etter en uke i Bali. I Bali hadde jeg max uflaks. Feber, snørr, bali-belly og…. BED BUGS! Men nå som jeg er tilbake i Thailand er alt bra igjen. Chiang Mai er fantastisk.

Neste torsdag går turen hjemover. Jeg har masse å fortelle om, både fra reisen og hvordan fremtiden ser ut. Om man lar livet gå sin gang så ordner universet opp i det meste (klisjé, men sant).

Screen Shot 2017-08-05 at 13.29.18

Legg igjen en kommentar

