Unhaul – Lush

Vi tror på å lage effektive produkter av ferske, økologiske frukter og grønnsaker, de fineste eteriske oljer og trygge syntetiske stoffer.

Vi utvikler våre egne produkter og dufter. De er ferske, håndlagde, og vi bruker lite eller ingen konservering og emballasje. Produktene våre inneholder kun vegetariske ingredienser og vi forteller deg når de ble laget.

Vi tror på å kjøpe ingredienser fra selskaper som ikke tillater dyretesting. Produktene våre er kun testet på mennesker.

Vi tror at glade mennesker lager glad såpe, og er vi stolte av å kunne vise deg hvem som lagde dem.

Vi tror på lange bad med levende lys, på å dele en dusj eller en massasje, og på å fylle verden med parfyme, og vi tror på at alle kan gjøre feil, tape alt, for så å få en ny start.

Vi mener at våre produkter har stor verdi, at vi skal tjene på dem, og at kunden alltid har rett.

Vi mener at alle mennesker har rett til bevegelsesfrihet over hele verden.

Vi tror også at ord som fersk og økologisk betyr mye mer enn bare det å bruke dem til markedsføring. x

Da jeg pakket for flytting innså jeg hvor mange tomme bokser fra Lush jeg haddde. Lush har en veldig bra ordning der du kan resirkulere de tomme boksene og få en gratis fersk ansiktsmaske som takk. De er veldig nøye på at pottene skal være helt rene så jeg ble stående med en oppvaskbørste i butikken, men det gikk fint.

Brandende Honey, Mask of Magnaminty, and Rosy Cheeks

Brazened Honey Fersk ansiktsmaske. Denne inneholder fennikel, ingefærrot, persille og koriander, og frisker opp sliten hud.

Mask of Magnaminty Ansikt/kroppsmaske. Jeg har allerede kjøpt en ny av denne. Det siste året har huden min virkelig kriget mot meg og denne gjør underverker.  Du kan bruke denne masken hvor som helst – ansikt, nakke og rygg. Masken er virkelig frisk som mynte!

Rosy Cheeks Fersk Ansiktsmaske. Denne masken er veldig beroligende, men gjorde ikke så mye for min hud.

New Charity Pot and Lemony Flutter

Charity PotLotion. Disse synes jeg egentlig er ganske kjedelige. Men det går til en god sak. I Irland kunne man kjøpe en liten Charity Pot i en metalboks, litt som en tester. Jeg likte det mye bedre ettersom jeg kunne ta den med over alt. Litt usikker på om de har dette i Norge eller ikke.

Lemony FlutterCuticle Butter. Denne er veldig god og varer lenge. Produktet gjør neglebåndet mykere og neglene sterkere.

American Cream and Daddy-O

American CreamBalsam. Lukter veldig godt og gir deg mykt hår.

Daddy-O –  Shampoo. Denne har jeg kjøpt to ganger fordi jeg ville teste produktet litt lenger, men jeg føler at det tørket ut håret mitt. The Comforter and Jackie Oates

The ComforterShower Cream. Denne lukter SÅ godt!

Jackie Oates Colour Supplement. Skal fungere som en foundation. Den dekker ikke mye, men fungerer som en bb-cream om du blander den med fuktighetskrem. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne igjen da produktet smelter av i kontakt med vann. Ser ikke bra ut!Lush Empties

Har du en favoritt fra Lush?

SaveSave

One thought on “Unhaul – Lush

Legg igjen en kommentar

