Botanisk Hage – August 2017

Bilder fra en solskinnsdag i August da stemor og lillebrødre tok turen inn til Oslo. Vi gikk i botanisk hage før vi dro på kino og så den nye Pirates of the Caribbean filmen.

botanical garden oslobotanical garden oslobotanical garden oslobotanical garden osloyellow orange flowers in botanical garden oslobotanical garden oslobotanical garden oslocactus botanical garden oslofashion botanical garden oslo

Jeg burde ikke klage ettersom jeg har fått så mye sol og varme i sommer, siden jeg dro til Thailand. Men norsk sommer har jeg ikke fått nok av. Denne dagen er full av regn og jeg er sliten.  Jeg vil bare kjenne sola varme ryggen mens jeg ligger i gresset, en gang til.

SaveSaveSaveSave

SaveSave

2 thoughts on “Botanisk Hage – August 2017

Legg igjen en kommentar

